مذاکرات کارشناسی با هدایت غریبآبادی
روزنو :سخنگوی هیئت مذاکرهکننده از تداوم مذاکرات چهارجانبه خبر داد.

اسماعیل بقائی، سخنگوی هیئت مذاکرهکننده جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوال فرارو راجع به ادامه روند مذاکرات برای اجرای مفاد یادداشت تفاهم خاتمه جنگ اخیر، تصریح کرد: مذاکرات در سطح کارشناسی برای پیگیری اجرای مفاد یادداشت تفاهم، بر مبنای بند ۱۲ سند، با مدیریت کاظم غریب ابادی معاون حقوقی و بینالمللی وزارت امور خارجه ادامه خواهد یافت.
به گزارش روز نو، این مذاکرات از دیروز به صورت چهارجانبه با میانجیگری قطر و پاکستان در سطح روسای هیاتهای نمایندگی ایران و آمریکا و دو کشور میانجی در اقامتگاه بورگناشتوک در ارتفاعات مشرف به دریاچه لوسرن آغاز شد و تا ساعت ۲ بامداد دوشنبه ادامه داشت.
هیئت نمایندگی ایران صبح امروز سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد.