حزب الله به اسراییل حمله کند آمریکا هم به ایران حمله خواهد کرد!
روزنو :سناتور تندرو جمهوریخواه آمریکا در اظهاراتی مدعی شد سیاست واشنگتن در قبال تحولات منطقه این خواهد بود که در صورت حمله حزبالله به اسرائیل، آمریکا ایران را هدف قرار دهد.

سناتور تندرو جمهوریخواه آمریکا در اظهاراتی مدعی شد سیاست واشنگتن در قبال تحولات منطقه این خواهد بود که در صورت حمله حزبالله به اسرائیل، آمریکا ایران را هدف قرار دهد.
به گزارش روز نو «لیندزی گراهام» سناتور جمهوریخواه و از چهرههای تندرو کنگره آمریکا در اظهاراتی مدعی شد: «سیاست ما از این به بعد این است؛ اگر حزبالله به اسرائیل حمله کند، ما به ایران حمله میکنیم.»
گراهام پیشتر نیز در موضوعات مرتبط با ایران و تحولات منطقهای مواضع تندی اتخاذ کرده و بارها خواستار تشدید فشارها علیه تهران شده است.