به روز شده در: ۰۴ تير ۱۴۰۵ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۷۵۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۵ - ۰۴ تير ۱۴۰۵

آتش در ارتفاعات کازرون مجدد شعله‌ور شد

روزنو :فرماندار شهرستان کازرون گفت: به رغم اینکه آتش سوزی ارتفاعات این شهرستان پس از ساعت ها تلاش بی وقفه مهار شده بود، اما شعله های این آتش دوباره به این منطقه بازگشت.

ایرنا: فرماندار شهرستان کازرون گفت: به رغم اینکه آتش سوزی ارتفاعات این شهرستان پس از ساعت ها تلاش بی وقفه مهار شده بود، اما شعله های این آتش دوباره به این منطقه بازگشت.

photo_2026-06-25_01-05-31

زین العابدین نیک مرام افزود: به‌رغم حضور مستمر و شبانه‌روزی نیروهای اداره منابع طبیعی شهرستان کازرون، قرقبانان، دهیاران، مرتعداران، نیروهای مردمی و پشتیبانی بخشدار جره و بالاده در عملیات اطفای حریق، به دلیل وزش باد شدید، صعب‌العبور بودن منطقه و گستردگی حدود ۳۰۰ هکتاری عرصه دچار حریق، آتش پس از چندین مرحله مهار مجددا شعله‌ور شده و جنگل‌های کهنسال و ارزشمند بلوط منطقه را تهدید می‌کند.

وی افزود: البته هم اینک نیز بخش قابل توجهی از آتش مهار شده اما با توجه به وزش باد این امکان وجود دارد که شعله های سرکش باز فوران کند.

 

پربحث ترین روز
تصویر روز
خبر های روز
پرطرفدار